رویه برگشت سفارش

زردکوه همواره تلاش دارد تا در همه مراحل خرید از ابتدا و نمایش کالا تا مرحله پایانی خرید و ارسال مرسوله به مشتریان بهترین خدمات را ارائه دهد. در این راستا همواره آسودگی خاطر مشتریان عزیز و انتخاب آگاهانه جزو اصول اولیه طراحی روند خرید برای زردکوه بوده است. با این وجود همواره مشکلاتی در این روند وجودخواهد داشت که مشتریان در قالب خدمات پس از فروش زردکوه قادر به رفع و رجوع آن هستند. از این رو خدمتی تحت عنوان ضمانت بازگشت برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده تا تجربه خرید هرچه بیشتر موثر و دلپذیر باشد و مشتریان گرامی با آرامش خاطر و آسودگی اقدام به انتخاب و محصول کرده و تجربه خرید کالای کامل و خوبی برای آن‌ها محیا شود.

بازگشت کالا در شرایط زیر تحت ضمانت بازگشت موجه و قابل پیگیری بوده و شما مشتری گرامی می‌توانید با پیگیری طریق پشتیبانی مجموعه برای کسب خدمات مورد نظر خود اقدام کنید.

 

  • انصراف از خرید و بازگشت وجه:
  • شما مشتری گرامی می‌توانید در صورت پشیمانی از خرید خود به هردلیلی، تا قبل از ارسال کالا سفارش خود را از پنل کاربری کنسل کرده و یا پس از ارسال کالا، حداکثر تا 48 ساعت کاری با تماس تلفنی یا از طریق فرم مربوطه وبسایت اقدام به درخواست لغو سفارش نمایید. لازم به تذکر است روند کنسلی سفارش و بازگشت وجه بر اساس مفاد زیر قابل پیگیری و انجام خواهد بود.
    • کالاهای ارسالی باید سالم، در بسته بندی اصلی و با پلمپ اصلی شرکت باشند. در صورت استفاده از کالا یا نشانه‌های بازشدگی در روی بسته بندی شرکت از قبول کالا و استرداد وجه خودداری می‌کند و کلیه هزینه‌های جانبی بر عهده مشتری خواهد بود.
    • درصورتی که کالا در مسیر ارسال پستی، یا در اختیار پست باشد، مشتری موظف است ضمن تحویل گرفتن کالا با هماهنگی بخش فروش وبسایت اقدام به ارسال کالا به یکی از مبای انبار زردکوه نمایند. کلیه هزینه‌های بسته بندی، پست و بازگشت کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
    • وجه کالا صرفا مطابق با وجه فاکتور هنگام خرید به حساب بانکی مشتری بازگردانده می‌شود. حساب بانکی فقط باید بنام صادرکننده سفارش باشد و هرگونه بازگشت وجه خارج از این چهارچوب قابل قبول نخواهد بود.
  • ایراد، آسیب دیدگی یا مشکل فیزیکی قابل مشاهده:
  • حتما توجه داشته باشید که در هنگام تحویل گرفتن کالای خود اقدام به بررسی ظاهری دقیق کالا کنید. کلیه کالاهای ارسالی در صورتی که شامل مشکل ساخت یا ایراد حمل و بسته بندی شوند فقط طی 2 روز کاری پس از دریافت کالا قابل بازگشت بوده و کاربر لازم است با هماهنگی بخش پشتیبانی و فروش اقدام به بازگرداندن کالا نماید. در غیر این صورت زرد کوه در مقابل ایراد‌های عمده ظاهری و عملکردی دستگاه که در نگاه اول قابل تشخیص و اعلام است مسئولیتی نخواهد داشت. بدیهی است پشتیبانی و خدمات پس از فروش زردکوه طبق ضوابط گارانتی و ضمانت کالا همواره آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی خواهد بود.
    • با توجه به بسته بندی استاندارد و ایمن زردکوه و تحویل سالم بسته بندی به شرکت‌های واسط پست، اشکالات ایجاد شده در طول حمل، تماما به عهده شرکت حمل کننده می‌باشد و زردکوه صرفا با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی روند پیگیری مرسولات، اقدام به بازگشت وجه خواهد نمود. لذا هنگام تحویل گرفتن کالا حتما به سلامت بسته بندی و اجزای فیزیکی کالا توجه داشته باشید و در صورت ایراد از دریافت کالا خودداری کرده یا طی صورت جلسه ای مابین مشتری و مامور پست اقدام به تحویل گرفتن کالا نمایید.
  • ایراد یا اشکال فیزیکی در عملکرد:
    کلیه کالاهای ارسالی فروشگاه شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا می‌شوند. مشتریان گرامی در صورت مشاهده ایراد کاربردی یا اشکال فیزیکی در کالای سفارشی خود می‌توانند با تماس با پشتیبانی مجموعه اقدام به اعلام مشکل کرده و با هماهنگی مجموعه کالا را جهت ارزیابی و تست به مبدا بازگردانند. لازم به ذکر است ایرادات و اشکالات یاد شده در این بند صرفا شامل ایرادات ساخت و تولید دستگاه بوده و ایرادات ناشی از استفاده نادرست، حمل نادرست یا عدم نصب و راه اندازی صحیح شامل ضمانت بازگشت کالا نخواهد شد.

در این مورد درصورتی که کالای مورد نظر شامل بند ضمانت 7 روزه بازگشت کالا شود کلیه هزینه‌های عودت و دریافت کالا به عهده زردکوه خواهد بود و شما مشتری گرامی نیازی به پرداخت هزینه های حمل و بسته بندی نخواهید داشت. شما می‌‌توانید درخواست تعویض یا بازگشت وجه را پس از تایید مرجوعی کالا توسط کارشناسان زردکوه اعلام کنید.

نحوه ارسال کالا به زردکوه

  1. پس از هماهنگی با کارشناسان فروش و با توجه به موارد ذکر شده در شرایط عودت اقدام به ارسال کالا نمایید.
  2. درصورت باز شدن بسته بندی، اصل دستگاه به همراه تمام لوازم جانبی در جعبه اصلی و به صورت اولیه قرارداده شده و همراه با فاکتور فروش به صورت صحیح بسته بندی گردد. ارسال فاکتور فروش به همراه کالا الزامی است. لازم به ذکر است آسیب‌های وارده بدلیل بسته بندی نادرست و غیراصولی برعهده مشتری بوده و زردکوه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  3. حتما دقت داشته باشید که برای عودت کالا جعبه اصلی و بسته بندی اصلی کالا مورد نیاز است، در صورت معدوم شدن یا مخدوش شدن جعبه، بارکدها و علائم شناسایی کالا، زردکوه از تحویل گرفتن کالا خودداری خواهد کرد.
  4. هزینه ارسال کالا توسط مشتری پرداخت شده و با توجه به شرایط عودت کالا قابل بازپرداخت از طریق زردکوه خواهد بود، این مورد با هماهنگی کارشناس فروش زردکوه قابل انجام است.

رسیدگی به کالاهای مرجوعی

  1. درصورتی که علت مرجوعی ایراد و اشکال در عملکرد محصول باشد، کارشناسان زردکوه پس از بررسی و تایید ایراد اقدام به تماس با مشتری نموده و اقدام به تعویض، جایگزینی یا عودت کالا خواهند کرد.
  2. تعویض فقط در صورت موجودی کالا انجام خواهد شد، در صورتی که در هنگام رسیدگی به مرجوعی کالای مورد نظر ناموجود باشد، زردکوه با توجه به درخواست مشتری امکان عودت وجه یا تعویض کالا با کالای مشابه دیگر را خواهد داشت.
  3. روند رسیدگی به کالاهای مرجوعی از زمان تحویل به شرکت تا اعلام نتیجه ممکن است تا 3 روز کاری به طول انجامد، پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگذاریم.
  4. کلیه معاملات ممکن در بند عودت کالا صرفا با مبلغ پرداختی مشتری از فاکتور صادره فروشگاه انجام می‌شود و گران یا ارزان شدن، تخفیفات فصلی و دوره ای در روند بازگشت وجه، تعویض و یا تغییر کالا موثر نخواهد بود.